Suusatamise kasulikus

Suusatamine on parim vastupidavusala talvisel ajal hea enesetunde loomiseks ning argielust eemaldumiseks. Suusatamine tugevdab meie südant ja vereringet, hingamist, ainevahetust. Vähe on spordialasid, kus üheaegselt koormatud ligi 90 % lihaseid. Kuigi liikumine on sarnane käimisele ja jooksmisele, on koormus liigestele, kõõlustele ja sidemetele märksa väiksem. Seetõttu on suusatamine sobiv spordiala ka ülekaalulistele. Suusatamine parandab koordinatsiooni, tugevdab …

Suusatamise kasulikus Read More »

Jätkub

Suusatamise positiivsed mõjud tervisespordis: – suusatamine sobib igas vanuses– suusatamine koormab vähe liigeseid ja on seetõttu sobiv ülekaalulistele– suusatamine on justkui kogu keha treening, tugevdades nii ülajäsemeid, alajäsemeid, siseelundeid– suusatamisel on tugev toime energiasüsteemidele, sõltuvalt tempost kulutatakse 400 – 1000 kcal tunnis– suusatamine on sobiv ala perespordiks, ühisteks matkadeks ja reisideks– suusatamisel on hea toime …

Jätkub Read More »